Wednesday, February 23, 2011

aku dan nasyid

Sedang siap sedia nk sbiji komputer dari customer..
Mmg bosan kot klu ari keje camni jer kan, yer dak...aku da la kompem 2 belajar dulu pun mmg dok ngadap 
komputer jer sehari..
Dalam dok cari penyakit komputer sekor nie..
aku on la satu lagi komputer,bosan dol wat keje dlm keadaan sunyi sepi..
mmg tak la klu jadi camni.
bosannnn giler..
bukak ar youtube..kot ade la gak video cam best kate..
leyh ar nonton sambil wat kejer..
"padahal kerje mmg dah ditinggalkan"
Hahahaha..
dok sedang cari2 video nie..
aku ternampaklah satu tajuk yng aku rase cam seronok la nk ditengok..
lagu nasyid...
feveret aku tue..
hehehehe..
aku pun play video tue,
seriusly,banyak lagu nasyid aku layan..tapi yang nie mmg ade aura yg mmg wat aku jadi terharu,tergamam dan macam2 ter yang keluar dari perasaan aku.ceh..
tapi lagu nie mmg amat2 menarik sekali bagi aku..
lirik yang aku rasekan maksudnyer terlalu mendalam bagi..
kalau x kerane aku perasan aku gagah macho gitu..
mmg menitik air mate aku..
nih aku tepekkan untuk korang dengar..



Wahai... Pemilik nyawaku
Betapa lemah diriku ini
Berat ujian dariMu
Kupasrahkan semua padaMu
Tuhan... Baru ku sadar
Indah nikmat sehat itu
Tak pandai aku bersyukur
Kini kuharapkan cintaMu

Kata-kata cinta terucap indah
Mengalun berzikir di kidung doaku
Sakit yang kurasa biar jadi penawar dosaku
Butir-butir cinta air mataku
Teringat semua yang Kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah selama ini
Ya ilahi....
Muhasabah cintaku...

Tuhan... Kuatkan aku
Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati
Pertemukan aku denganMu

No comments:

Post a Comment